integracja, CSR – sposób na integrację i pomoc innym (także w czasach Pandemii)

Nasze eventy mogą przenieść Was w inny świat. 🙂 Stawiamy przed Wami takie wyzwania, z którymi nie spotkaliście się nigdy wcześniej, podczas których Wasza praca zespołowa zostaje wystawiona na zupełnie inne próby niż podczas codzienności w pracy.

W tym się specjalizujemy, to doskonalimy, do tego typu wydarzeń najbardziej zachęcamy!

W tym wszystkim jednak, dobrze byłoby pomyśleć o czymś więcej!

My wciąż chcemy więcej. To niemalże znak rozpoznawczy obecnych czasów. Wciąż biegniemy za swoim „króliczkiem”… Szukamy, doskonalimy się, chcemy brać życie garściami – i dobrze! ALE…

W tych wszystkich aspektach nie możemy także zapominać o innych. 🙂

Jeśli zainspirujemy Was do podejmowania także innych działań  pod hasłem integracja CSR, możemy stworzyć ją wspólnie, od zera:) – Zapraszamy do kontaktu.

3 pomysły na Integrację Firmową ściśle związaną z obszarem CSR.

Mamy nadzieję, ze podchwycicie temat i będziecie chcieli nie tylko sie integrować, nie tylko rozwijać swój zespół, uskrzydlać komunikację, budować więzi. Przy tym wszystkim zrobić coś dla naszej Ziemi, dla zwierząt, dla potrzebujących ludzi, dla środowiska…:) Przedstawiamy wstępne pomysły  – poszerzamy je i dopasowujemy do Waszych potrzeb, tak jak wszystkie realizacje.

nr 1: Narodziny Super Bohatera. Zgadnij kto to.

Kobieta Kot, Wolverine, Spiderman, Batman…Co ich łączy?

Wszystkie postacie inspirowane są zwierzętami.  Wy będziecie świadkami narodzin Nowego Superbohatera! Jego tożsamość poznacie dzięki realizacjom 3 wyzwań, które zlecą Wam super bohaterowie spotkani w oznaczonych punktach. Finałową misją będzie budowa akcesoriów dla gatunku, który reprezentuje nasz nowy bohater.

Zlecenie od jeża, kota, jaskółki, sikorki, kopciuszka czy dzięcioła zielonego – czyli, wybudowanie domu, drapaka, czy budki lęgowej. Za poprawną realizację wyzwań teambuilding’owych zespoły otrzymają podpowiedzi a także kod do skrzyni. Znajdą w niej narzędzia i  ekwipunek potrzebne do budowy.

Uczestnicy wydarzenia sami zostaną Superbohaterami. Będą mieli okazję zbudować drapak dla Schroniska, budkę lęgową dla ptaków, która zawiśnie w którymś z parków lub domek dla jeża, czy dla zapylaczy.

nr 2: Power Team

Przed Power Team postawimy wyzwania sportowo zręcznościowe a także zadania oparte o ciekawostki z życia na Ziemi. Poruszymy tematy związane z recyclingiem, z racjonalnym żywieniem, świadomym wyborem produktów,  chorobami cywilizacyjnymi, rewolucją komunikacyjną i transportową.

Za każde zrealizowane zadanie zespół otrzyma pieniądze (kwota będzie uzależniona od budżetu, który będziecie chcieli przeznaczyć).

 

Power Team poza zabawą, realizacją wyzwań i związaną z nią ściśle integracją przyczyni się do wsparcia szczytnego celu. Zbiórka może zostać zastrzykiem finansowym dla podopiecznych wybranej przez Was fundacji.

Poprzez wybór tej wersji, nie tylko wspieracie szczytny cel finansowo, ale także uświadamiacie o potrzebujących – nie tylko uczestników (także obserwatorów eventu).

nr 3: Planeta skarbów!

Dotarliśmy do dziejów Ziemi, w których to mamy okazję obserwować przeobrażenie Błękitnej Planety w planetę Śmieci! To smutne, przygnębiające, przytłaczające. Nie pozostaje nam zatem nic innego jak wziąć się za siebie, przeprosić i zacząć działać! Jednym z takich działań jest upcycling. Łatwo je podjąć. Możemy realizować je na co dzień i nie tylko wpłynie to, na zdrowie naszej planety ale także na naszą kreatywność.

Uczestnicy tej wersji zmagań będą mieli za zadanie stworzyć meble, akcesoria biurowe lub użytku domowego/codziennego – ze staroci, odpadków –rzeczy, które są od lat przerzucane z kąta w kąt lub na pierwszy rzut oka nadają się jedynie na śmietnik.

Przed realizacją głównego zadania uczestnicy zmierzą się z informacjami dotyczącymi ekologii w formie zagadek rozmieszczonych w przestrzeni. Będą musieli sprostać kreatywnym wyzwaniom, a także zadaniom opartym na różnej formie komunikacji.

Jeśli zapisy będą odbywać się wcześniej – możemy pozbierać od każdego z uczestników niepotrzebne rzeczy.

Niezmiennie życzymy Wam zdrowia, chęci do działania i organizacji! Mamy nadzieję na szybkie spotkania.

W kwestii pandemii – chcielibyśmy z góry rozwiać ewentualne wątpliwości:

  • zespoły 4 – 5 osobowe (tak poprowadzimy event, że zespoły nie spotkają się ze sobą).
  • event, w całości realizujemy na powietrzu (TAK! w razie niepogody wyznaczamy kolejny termin :))
  • event realizujemy w dowolnym miejscu (może to być park miejski, okolice centrum, okolice Waszego biura, czy miejsce poza miastem).

No Comments

Post a Comment

− 2 = 2